Forum Discussion

Davi's avatar
Davi
Level 1.5: Cupcake
2 years ago

Não dá acertar outras coisas

Decide policy ele não deixa acessar outras coisas,o que eu faço o meu tablet?

  • Moombas's avatar
    Moombas
    Level 4.1: Jelly Bean
    2 years ago

    Hey Davi, 

     

    please describe in english and more detailed what your issue is and how we should help you?

  • ReeceK's avatar
    ReeceK
    Former Community Manager
    2 years ago

    Hi  Davi 

     

    Hope you are well? 

    Would you be able to provide more context to the issue at hand. I will be more than happy to translate. 

     

    Thanks,
    Reece.

  • MADY56's avatar
    MADY56
    Level 2.0: Eclair
    8 months ago

    Se o seu tablet está exibindo uma mensagem "Decide policy" que impede o acesso a outras funcionalidades, aqui estão algumas coisas que você pode tentar:

    Verificar Configurações: Vá nas configurações do seu tablet e procure por controles parentais ou configurações de gerenciamento de dispositivo que possam estar restringindo o acesso. Isso geralmente está em "Configurações" > "Segurança" ou "Gerenciamento de Dispositivo".

    Redefinição de Fábrica: Se você não conseguir encontrar as configurações de restrição, considere realizar uma redefinição de fábrica. Lembre-se de que isso apagará todos os dados do tablet, então faça um backup das informações importantes primeiro. Para isso, vá em "Configurações" > "Sistema" > "Redefinir" > "Redefinição de fábrica".

    Contato com Suporte: Se o tablet for gerenciado por uma organização (como uma escola ou local de trabalho), entre em contato com o departamento de TI ou equipe de suporte para assistência. Eles podem ter políticas específicas que precisam ser ajustadas.

    Atualização de Firmware: Certifique-se de que o firmware do seu tablet está atualizado. Às vezes, atualizar o dispositivo pode resolver problemas de restrição. Verifique se há atualizações em "Configurações" > "Sistema" ou "Atualização de Software".

    Se precisar de instruções mais específicas, por favor, informe a marca e modelo do seu tablet.

    • ReeceK's avatar
      ReeceK
      Former Community Manager
      8 months ago

      Hi MADY56 

       

      I have translated your post for you in English: 

       

      If your tablet is displaying a "Decide policy" message that prevents access to other functionality, here are some things you can try:

       

      Check Settings: Go to your tablet's settings and look for any parental controls or device management settings that may be restricting access. This is usually under "Settings" > "Security" or "Device Management".

       

      Factory Reset: If you cannot find the restriction settings, consider performing a factory reset. Keep in mind that this will erase all data on your tablet, so make a backup of important information first. To do this, go to "Settings" > "System" > "Reset" > "Factory reset".

       

      Contact Support: If the tablet is managed by an organization (such as a school or workplace), contact your IT department or support team for assistance. They may have specific policies that need to be adjusted.

      Firmware Update: Make sure your tablet's firmware is up to date. Sometimes updating your device can resolve throttling issues. Check for updates in "Settings" > "System" or "Software Update".

       

      If you need more specific instructions, please provide the make and model of your tablet.

  • ReeceK's avatar
    ReeceK
    Former Community Manager
    8 months ago

    Hello Davi MADY56  ,

     

    How are you?

     

    I just want to clarify: are you experiencing issues with your device and seeking a fix for a display error message, or are you trying to provide guidance to others on what to do when this message appears? 😊

     

    Thanks, Reece